Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Papaja, Katarzyna |
---|---|
Titel | Analyzing types of classroom interaction in CLIL. |
Quelle | In: Glottodidactica, (2011) 38, S. 43-52 |
Beigaben | Literaturangaben |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
ISSN | 0072-4769 |
Schlagwörter | Empirische Forschung; Fremdsprachenunterricht; Unterrichtsforschung; Empirische Forschung; Unterrichtsforschung; Bilingualer Unterricht; Fremdsprachenunterricht |
Abstract | The article presents a study on interaction in a Content and Language Integrated Learning classroom. Starting with a brief description of van Lier's interaction framework, and a general overview of the qualitative studies, the article focuses particularly on the description and analysis of various types of interaction as well as their functions observed in a CLIL classroom. (Verlag). |
Erfasst von | Informationszentrum für Fremdsprachenforschung, Marburg |
Update | 2013/2 |