Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Sahinkarakas, Sehnaz; Yumru, Hulya; Inozu, Julide |
---|---|
Titel | A case study: two teachers' reflections on the ELP in practice. |
Quelle | In: ELT journal, 64 (2010) 1, S. 65-74
PDF als Volltext |
Beigaben | Literaturangaben |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; Zeitschriftenaufsatz |
ISSN | 0013-8290; 1477-4526 |
Schlagwörter | Empirische Forschung; Fallstudie; Gemeinsamer Europäischer Referenzrahmen für Sprachen; Schule; Lehrer; Sprachenlernen; Fremdsprachenunterricht; Englischunterricht; Erfahrungsbericht; Portfolio |
Abstract | The authors conducted an action research study with a group of EFL teachers in their local area in order to establish the grounds for the use of the European Language Portfolio (ELP) and the Common European Framework of Reference in local state schools. The paper reports on the way the authors conducted the study and the cycles they went through, specifically focusing on two teachers' experiences of the ELP in practice. (Verlag, adapt.). |
Erfasst von | Informationszentrum für Fremdsprachenforschung, Marburg |
Update | 2022/3 |