Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Prokes, Dorothy |
---|---|
Titel | A road map to education. The CRE-ACT way. |
Quelle | Lanham: University Press of America (2009), xxi, 142 S. |
Beigaben | Illustrationen |
Zusatzinformation | Inhaltsverzeichnis |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Monographie |
ISBN | 978-0-7618-4381-8; 978-0-7618-4382-5 |
Schlagwörter | Planung; Schulentwicklung; Grundschule |
Abstract | Inhalt: History of CREative ACTing -- Curtain raiser. Struggle for control in a confused world Need for security and freedom Proposed plan of resolution -- The production. The setting The cast Preparation for performance Rehearsal -- The performance. Exemplar. the Franciscan CRE-ACT school Performance areas Curtain call -- Implications for the future. The sequel. |
Erfasst von | Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg |
Update | 2010/3 |