Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Tholin, Jörgen |
---|---|
Titel | Att kunna klara sig i ökänd natur. En studie av betyg och betygskriterier - historiska betingelser och implementering av ett nytt system. |
Quelle | Borås: Högskolan i Borås (2006), 212, 15 S. Zugl.: Göteborg, Univ., Diss., 2006. |
Reihe | Skrifter från Högskolan i Borås / Högskolån i Borås. 1 |
Sprache | schwedisch; englische Zusammenfassung |
Dokumenttyp | gedruckt; Monographie |
ISBN | 91-628-6928-0; 978-91-628-6928-1 |
Schlagwörter | Forschung; Bewertung; Chemieunterricht; Curriculum; Dissertation; Englischunterricht; Forschung; Lehrer; Physikunterricht; Praxis; Notengebung; Schweden; Kriterium; Pflichtschule; Schuljahr 08; Pflichtschule; Lehrer; Notengebung; Curriculum; Chemieunterricht; Englischunterricht; Geschichte (Histor); Physikunterricht; Dissertation; Bewertung; Kriterium; Praxis; Schweden |
Erfasst von | Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg |
Update | 2007/3 |