Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Ololube, Nwachukwu Prince |
---|---|
Titel | Teacher education, school effectiveness and improvement. A study of academic and professional qualification on teacher's job effectiveness in Nigerian secondary schools. |
Quelle | Helsinki: Dep. of Teacher Education , Univ. of Helsinki (2006), XV, 240 S. Zugl.: Helsinki, Univ., Diss., 2006. |
Reihe | Research report / Department of Teacher Education, University of Helsinki. 275 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Monographie |
ISBN | 952-10-2993-5 |
Schlagwörter | Beruf; Lehrer; Nigeria; Professionalisierung; Schule; Unterricht; Qualifikation; Lehren; Schule; Sekundarschule; Lehrer; Lehren; Unterricht; Beruf; Professionalisierung; Qualifikation; Effektivität; Effektivität; Nigeria |
Erfasst von | Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg |
Update | 2007/2 |