Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inKimmelman, Paul L.
TitelImplementing NCLB.
Creating a knowledge framework to support school improvement.
QuelleThousand Oaks, Calif.: Corwin Press (2006), XXVII, 175 S.Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN1-4129-1713-1; 1-4129-1714-X
SchlagwörterSchulentwicklung; Grundschule; Sekundarschule; Gesetz; Implementierung; USA
AbstractImplementing the No Child Left Behind Act (NCLB) is a monumental task, and Paul Kimmelman shows readers how to overcome the obstacles and challenges to meeting NCLB´s rigorous requirements. Starting with a concise overview of the origins-and inevitability-of NCLB, Kimmelman then introduces a knowledge framework to build organizational capacity. Acquiring, managing, and using data are key to making informed decision making and empowering everyone in the school-and this increased organizational capacity is key to improving schools. Implementing change is hard work, and Kimmelman includes lessons in leadership from education, science, and business. The book includes examples of current practices, research, strategies and reflective questions, and action ideas to help leaders and leadership teams move these ideas into practice.
Erfasst vonUniversitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg
Update2006/5
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: