Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Topping, Keith |
---|---|
Institution | International Academy of Education; International Bureau of Education |
Titel | Tutoring. |
Quelle | Geneva u.a.: IBE u.a. (2000), 35 S.
PDF als Volltext |
Reihe | Educational practices series. 5 |
Beigaben | Literaturangaben |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; gedruckt; Monographie |
Schlagwörter | Begriff; Lernen; Lernen lernen; Tutorensystem; Lesenlernen; Schreiben; Mathematik; Effizienz; Hilfe; Tutor |
Abstract | Ten research-based principles for effective tutoring are given and discussed in this booklet. The principles are of three types: 1) General principles and how to tutor - for tutors. 2) Principles of how to tutor reading, writing and mathematics - for tutors. 3) Principles of how to organize tutoring - for teachers and organizers of tutoring. (DIPF/Orig.). |
Erfasst von | DIPF | Leibniz-Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, Frankfurt am Main |
Update | 2002_(CD) |