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Autor/inKing, Carole
TitelUn enjeu politique pour le gouvernement britannique.
Apprendre à lire et à écrire.
QuelleIn: Revue internationale d'éducation, (1999) 21, S. 53-63Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Sprachefranzösisch; englische Zusammenfassung; französische Zusammenfassung; spanische Zusammenfassung
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1254-4590
SchlagwörterSchulpolitik; Primarbereich; Lehrerausbildung; Lernen; Curriculum; Englischunterricht; Lesenlernen; Schreiben; Schreibunterricht; Hochschule; Reform; Großbritannien
AbstractThis critical glimpse into the changes to be brought about in the curriculum of primary schools and in teacher training shows the wishes of the government to raise the level of reading and writing. It explains how the professionalism and the autonomy of teachers at all levels are, nevertheless, threatened by this educational policy. (DIPF/orig.)
Erfasst vonDIPF | Leibniz-Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, Frankfurt am Main
Update2000_(CD)
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