Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Rankin, Graham |
---|---|
Titel | Comment on "Chemistry Students' Conceptions of solubility: A Phenomenography". |
Quelle | In: Science education, 81 (1997) 5, S. 579-599Infoseite zur Zeitschrift |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
ISSN | 0036-8326 |
Schlagwörter | Forschung; Vorstellung (Psy); Schüler; Lehr-Lern-Forschung; Didaktik; Conceptual Change; Fachdidaktik; Chemieunterricht; Sprache; Naturwissenschaftlicher Unterricht |
Abstract | Ebenezer and Erickson's (1996) article 5, "Chemistry Students' Conceptions of Solubility: A Phenomenography," is critiqued as offering no new insights into the field, confounding two differing perspectives of conceptions, and failing to inform the reader that a student response was changed. (Autorenreferat übernommen. Copyright John Wiley & Sons, Inc.). |
Erfasst von | Arbeitsgruppe Didaktik der Physik, Universität Kassel |
Update | 1999_(CD) |