Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Stacey, Kaye; MacGregor, Mollie |
---|---|
Titel | Approaches to algebra. Perspectives for research and teaching. Book review: Bednarz, N.; Kieran, C.; Lee, L. (eds.): Approaches to algebra perspectives for research and teaching. Published in 1996 by Kluwer, Dordrecht (Netherlands). ISBN 0-7923-4145-7 (Mathematics Education Library, v. 18). ISSN: 0044-4103. |
Quelle | In: Zentralblatt für Didaktik der Mathematik, 29 (1997) 4, S. 131-133
PDF als Volltext |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
ISSN | 0044-4103; 1615-679X |
Schlagwörter | Forschung; Problemlösen; Algebra; Algorithmus; Curriculum; Forschung; Lernen; Mathematikunterricht; Unterricht; Problemlösen; Tabellenkalkulation; Variable; Textaufgabe; Lernen; Curriculum; Unterricht; Algorithmus; Algebra; Funktion (Math); Gleichung (Math); Mathematikunterricht; Tabellenkalkulation; Textaufgabe; Variable; Wissenschaftsgeschichte; Übersichtsbericht |
Erfasst von | FIZ Karlsruhe - Leibniz-Institut für Informationsinfrastruktur |
Update | 1998_(CD) |