Literaturnachweis - Detailanzeige
Sonst. Personen | Stein, David Stanley (Hrsg.); Glazer, Hilda R. (Hrsg.); Wanstreet, Constance E. (Hrsg.) |
---|---|
Titel | Driving innovation with for-profit adult higher education online institutions. |
Quelle | Hershey, PA: Information Science Reference (2021), 317 S.
PDF als Volltext |
Beigaben | Literaturangaben |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; gedruckt; Monographie |
ISBN | 978-1-79989-098-0; 978-1-79989-099-7 |
Schlagwörter | Neue Technologien; Erwachsenenbildung; Erwachsener; Fernunterricht; Lernen; Student; Computerunterstützter Unterricht; USA; Hochschulbildung; Lehr-Lern-Forschung; Virtuelle Hochschule; E-Learning; Lehr-Lern-Forschung; Lernen; Computerunterstützter Unterricht; Hochschulbildung; Fernunterricht; E-Learning; Virtuelle Hochschule; Erwachsenenbildung; Erwachsener; Student; USA |
Abstract | "This book focuses on teaching and learning in distance learning virtual (remote) universities, exploring, describing and questioning the role of these institutions in the higher education landscape". -- Contents: Driving innovation with for-profit adult higher education online institutions -- Progressive education at a distance -- Innovations and adjustments in internship and field experience from non-traditional for-profit education -- The experiences of a learner support person in the online education environment -- For-profit online learning: The student experience: Building connections for doctoral students through asynchronous learning: Discussions and the flipped model classroom. |
Erfasst von | Deutsches Institut für Erwachsenenbildung - Leibniz-Zentrum für Lebenslanges Lernen, Bonn |
Update | 2022/3 |