Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFarquharson, Christine; Sibieta, Luke; Tahir, Imran; Waltmann, Ben
Sonst. PersonenPayne, Judith (Hrsg.)
Titel2021 annual report on education spending in England.
QuelleLondon: Institute for Fiscal Studies (2021), ca. 56 S.
PDF als Volltext kostenfreie Datei (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2)  Link als defekt meldenVerfügbarkeit 
ReiheIFS report. R204
BeigabenIllustrationen
Spracheenglisch
Dokumenttyponline; Monographie; Graue Literatur
ISBN978-1-80103-060-1
DOI10.1920/re.ifs.2021.0204
SchlagwörterBildung; Bildung; England; Finanzierung; Großbritannien; Finanzierung; England; Großbritannien
AbstractEducation spending is the second-largest element of public service spending in the UK behind health, representing about £99 billion in 2020-21 in today's prices or about 4.5% of national income. To make efficient and equitable policy choices, it is crucial to have a clear, consistent picture of the level of spending at each phase of education, how this has changed over time, how it is likely to evolve going forwards and what factors have driven these changes. This provides policymakers and the public with a sense of current resource priorities and future challenges. These issues are also a vital component of the education policy debate, particularly given empirical evidence showing how investments at different stages of the life cycle combine to drive long-run outcomes (Cunha, Heckman and Schennach, 2010; Johnson and Jackson, 2019).
Erfasst vonZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Kiel
Update2022/2
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: