Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Angaliswaran Kumar; Kirthana Soundirapandian; Nor Huda Jaraime; Muralidharan Krishnan; Nurhafeezah Salwatul Alzah Juno; Nurfaaiqa Atiqa Samsudin |
---|---|
Titel | Digital game-based learning features. Effects on students' perceived motivational support and cognitive investment. |
Quelle | Aus: Norbayah Mohd Suki (Hrsg.): Handbook of research on technology applications for effective customer engagement. Hershey PA, USA: IGI Global, Business Science Reference (2021) S. 163-178
PDF als Volltext |
Reihe | Advances in marketing, customer relationship management, and e-services |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; gedruckt; Sammelwerksbeitrag |
ISBN | 978-1-7998-4772-4; 978-1-7998-4773-1 |
DOI | 10.4018/978-1-7998-4772-4.ch011 |
Schlagwörter | Spielerisches Lernen; Digitale Medien; Mediennutzung; Motivation; Lernmethode; Student |
Erfasst von | ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Kiel |
Update | 2021/2 |