Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Prieto-Ballester, Jorge M.; Pérez-Calderón, Esteban; Milanés Montero, Patricia |
---|---|
Titel | How to apply the flipped classroom in economics to improve student satisfaction and results. |
Quelle | Aus: Carvalho, Luísa Cagica (Hrsg.); Daniel, Ana Dias (Hrsg.): Global considerations in entrepreneurship education and training. Hershey, PA: IGI Global (2019) S. 75-90
PDF als Volltext |
Reihe | Advances in business strategy and competitive advantage (ABSCA) book series; Premier reference source |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; gedruckt; Sammelwerksbeitrag |
ISBN | 978-1-5225-7675-4; 978-1-5225-7676-1 |
DOI | 10.4018/978-1-5225-7675-4.ch005 |
Schlagwörter | Student; Leistungsmotivation; Leistungsmotivation; Lernmethode; Hochschullehre; Wirtschaftswissenschaft; Student |
Erfasst von | ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Kiel |
Update | 2020/3 |