Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Skampagiannis, Konstantinos; Pletsas, Athanasios |
---|---|
Titel | Use of learning analytics in China. A benchmarking model for higher education. |
Quelle | Aus: Visvizi, Anna (Hrsg.): Foreign business in China and opportunities for technological innovation and sustainable economics. Hershey, PA: IGI Global (2019) S. 158-173
PDF als Volltext |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; gedruckt; Sammelwerksbeitrag |
ISBN | 978-1-5225-8980-8; 978-1-5225-8981-5; 978-1-5225-8982-2 |
DOI | 10.4018/978-1-5225-8980-8.ch008 |
Schlagwörter | Digitalisierung; Wirtschaftsbeziehungen; Hochschulpolitik; Hochschule; Infrastruktur; China |
Erfasst von | ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Kiel |
Update | 2019/4 |