Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenPinheiro, Margarida M. (Hrsg.); Estima, Ana (Hrsg.); Marques, Susana (Hrsg.)
TitelEvaluating the gaps and intersections between marketing education and the marketing profession.
QuelleHershey PA: IGI Global, Business Science Reference (2019), xx, 252 S.
PDF als Volltext  Link als defekt meldenVerfügbarkeit 
ReiheAdvances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series; Research essentials
BeigabenIllustrationen
ZusatzinformationInhaltsverzeichnis
Spracheenglisch
Dokumenttyponline; gedruckt; Monographie
ISBN978-1-5225-6295-5; 978-1-5225-6296-2
DOI10.4018/978-1-5225-6295-5
SchlagwörterBildung; Marketing; Ökonomie; Wirtschaftshochschule
Abstract"This book focuses on the relationship between marketing education and marketing profession and the intersection between different stakeholders. It contains empirical, conceptual and theoretical contributions in marketing education. It also provides guidance on the redefinition of professional profiles and offers useful tools and insights for deeper and more productive intersections"--. Contents: A clash of titans : bridging practice and academia in marketing / Andre Morgado -- Education-profession gaps and intersections : emphasis in marketing : the win-win-win Papakonstantinidis model and the high risk ethical priorities / Leonidas Papakonstantinidis -- Business within ethical marketing education : the upcoming challenges / Carmina Nunes, Ana Estima, Judite Manso -- Engaging students and communities through service learning and community-academia partnerships : lessons from social marketing education / Marco Bardus, Christine Domegan, L. Suzanne Suggs, Bent Mikkelsen -- Marketing practice vs. marketing education : bridging the gaps / Mary McCabe -- Teaching English to marketing students : bridging the gap between academic and real-world skills / Sandra Vasconcelos, Ana Balula -- A clash of titans : bridging practice and academia in marketing research / Andre Morgado -- Ensuring the usefulness of marketing research / Stephen Hellebusch -- New module design to reply uncertainty : evidence from marketing programmes approaching innovation theories / Eleonora Pantano, Constantinos-Vasilios Priporas.
Erfasst vonZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Kiel
Update2019/2
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: