Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Palandjian, Garin; Silova, Iveta; Mun, Olga; Zholdoshalieva, Rakhat |
---|---|
Titel | Nation and gender in post-socialist education transframtions. Comparing early literacy textbooks in Armenia, Kazakhstan, Kyrgyszstan and Latvia. |
Quelle | Aus: Chankseliani, Maia (Hrsg.); Silova, Iveta (Hrsg.): Comparing post-socialist transformations. Purposes, policies, and practices in education. Oxford: Symposium Books (2018) S. 167-192 |
Reihe | Oxford studies in comparative education. 28,2 |
Beigaben | Illustrationen; Literaturangaben S. 188-190 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Sammelwerksbeitrag |
ISBN | 978-1-910744-03-1 |
Schlagwörter | Geschlechterrolle; Kasachstan; Kirgisien; Nationalbewusstsein; Schulbuch; Geschlechterrolle; Lettland; Armenien; Postkommunismus; Schulbuch; Nationalbewusstsein; Postkommunismus; Armenien; Kasachstan; Kirgisien; Lettland |
Erfasst von | Leibniz-Institut für Bildungsmedien | Georg-Eckert-Institut (GEI), Braunschweig |
Update | 2019/1 |