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Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionOECD
TitelOECD reviews of integrity in education: Ukraine 2017.
QuelleParis: OECD (2017), 186 S.
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BeigabenIllustrationen
ZusatzinformationInhaltsverzeichnis
Spracheenglisch
Dokumenttyponline; gedruckt; Monographie
ISBN978-92-64-27065-7
DOI10.1787/9789264270664-en
SchlagwörterBildungschance; Beeinflussung; Akademiker; Auslese; Beeinflussung; Beschaffung; Besoldung; Bewertung; Bildungsplanung; Bildungspolitik; Eltern; Finanzierung; Information; Lehrer; Lüge; Motivation; Plagiat; Qualität; Bildungssystem; Schüler; Schulbuch; Schule; Statistik; Ukraine; Vorschulerziehung; Wissenschaftliches Arbeiten; Bildungssystem; Bildungspolitik; Nachhilfeunterricht; Öffentliche Schule; Lernerfolg; Qualitätssicherung; Anerkennung; Leistung; Anreiz; Spende; Leistungsbeurteilung; Empfehlung; Hochschulbildung; Leistungsmessung; Tertiärbereich; Zugang; Bildungsplanung; Akkreditierung; Besoldung; Aufnahmeprüfung; Auswahlverfahren; Norm; Eltern; Vorschulerziehung; Schule; Öffentliche Schule; Primarbereich; Sekundarbereich; Privatunterricht; Lehrer; Schüler-Lehrer-Beziehung; Schüler; Aufnahmeprüfung; Leistungsbeurteilung; Lernerfolg; Motivation; Nachhilfeunterricht; Schulbuch; Plagiat; Lüge; Norm; Akkreditierung; Rechtsanspruch; Spende; Beschaffung; Finanzierung; Berufsethos; Hochschulbildung; Tertiärbereich; Hochschulzugang; Wissenschaftliches Arbeiten; Statistik; Akademiker; Privatunterricht; Anerkennung; Anreiz; Auslese; Auswahlverfahren; Bewertung; Empfehlung; Leistung; Leistungsmessung; Materieller Anreiz; Qualität; Qualitätssicherung; Zugang; Zulassungsverfahren; Information; Ukraine
AbstractEducation in Ukraine is marked by integrity violations from early childhood education and care through postgraduate study. In the past decade policy makers and civic organisations have made progress in addressing these challenges. However, much remains to be done. [This publication] aims to support these efforts. The review examines systemic integrity violations in Ukraine. These include: preferential access to school and pre-school education through favours and bribes; misappropriation of parental contributions to schools; undue recognition of learning achievement in schools; paid supplementary tutoring by classroom teachers; textbook procurement fraud; and, in higher education, corrupt access, academic dishonesty, and unwarranted recognition of academic work. The report identifies how policy shortcomings create incentives for misconduct and provide opportunities for educators and students to act on these incentives. It presents recommendations to address these weaknesses and strengthen public trust in a merit-based education system. The audience of this report is policy makers, opinion leaders and educators in Ukraine. (DIPF/Orig.).
Erfasst vonDIPF | Leibniz-Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, Frankfurt am Main
Update2018/1
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