Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Buzady, Zoltan |
---|---|
Titel | Resolving the Magic Cube of effective case teaching. Benchmarking case teaching practices in emerging markets. Insights from the Central European University Business School, Hungary. |
Quelle | Aus: Latusek, Dominika (Hrsg.): Case studies as a teaching tool in management education. Hershey, PA, USA: Business Science Reference (2017) S. 79-103
PDF als Volltext |
Reihe | Advances in business strategy and competitive advantage (ABSCA) book series |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; gedruckt; Sammelwerksbeitrag |
ISBN | 978-1-5225-0770-3; 978-1-5225-0771-0 |
DOI | 10.4018/978-1-5225-0770-3.ch005 |
Schlagwörter | Empirische Methode; Studium; Universität; Wirtschaftspädagogik; Osteuropa; Ungarn; Fachbereich; Lernmethode; Betriebswirtschaft; Wirtschaftspädagogik; Studium; Universität; Fachbereich; Osteuropa; Ungarn |
Erfasst von | ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Kiel |
Update | 2017/2 |