Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Williams, Randria; Agosto, Vonzell |
---|---|
Titel | Missing and shrinking voices: a critical analysis of the Florida textbook adoption policy. |
Quelle | Aus: Hickman, Heather (Hrsg.); Porfilio, Bradley J. (Hrsg.): The new politics of the textbook. Critical analysis in the core content areas. Rotterdam: BRILL (2012) S. 17-39
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext (2); PDF als Volltext (3) |
Reihe | Constructing knowledge. 2; Constructing Knowledge: Curriculum Studies in Action Ser.. 2 |
Beigaben | grafische Darstellungen; Literaturangaben S. 38-39 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; gedruckt; Sammelwerksbeitrag |
ISBN | 94-6091-912-X; 94-6091-928-6; 94-6091-929-4; 978-94-6091-912-1; 978-94-6091-928-2; 978-94-6091-929-9; 978-94-6091-930-5 |
DOI | 10.1007/978-94-6091-912-1 10.1007/978-94-6091-930-5_2 |
Schlagwörter | Bildungspolitik; Eltern; Lehrer; Partizipation; Schüler; Schulbuch; USA; Bildungspolitik; Genehmigungsverfahren; Eltern; Lehrer; Schüler; Schulbuch; Partizipation; Genehmigungsverfahren; USA |
Erfasst von | Leibniz-Institut für Bildungsmedien | Georg-Eckert-Institut (GEI), Braunschweig |
Update | 2016/1 |