Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Schmitt-Sody, Barbara; Kometz, Andreas |
---|---|
Titel | Following new paths by student labs in teaching chemistry to children with special needs. |
Quelle | Aus: Markic, Sylvija (Hrsg.); Eilks, Ingo (Hrsg.); DiFuccia, David (Hrsg.); Ralle, Bernd (Hrsg.): Issues of heterogeneity and cultural diversity in science education and science education research. A collection of invited papers inspired by the 21st Symposium on Chemical and Science Education held at the University of Dortmund, May 17 - 19, 2012. Aachen: Shaker (2012) S. 199-202 |
Reihe | Beiträge zur Didaktik |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Sammelwerksbeitrag |
ISBN | 978-3-8440-1599-7 |
Schlagwörter | Bildungsforschung; Chemieunterricht; Nürnberg; Sonderpädagogik; Bildungsforschung; Außerschulischer Lernort; Inklusion; Chemieunterricht; Sonderpädagogik; Nürnberg |
Erfasst von | Externer Selbsteintrag |
Update | 2013/3 |