Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enEliot, John; und weitere
TitelA Further Investigation of Children's Understanding of Recursive Thinking.
QuelleIn: Journal of Experimental Child Psychology, 28 (1979) 1, S.149-57Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAge Differences; Cognitive Processes; Elementary Education; Elementary School Students; Foreign Countries; Teaching Methods; United Kingdom (England)
AbstractForty children of different ages responded individually to cartoon drawing in one of two orders of presentation in order to investigate children's understanding of recursive thinking. Five boys and five girls in each of the age ranges five to six, six to seven, seven to eight, and eight to nine served as subjects. (MP)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: