Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inDwyer, Francis M.
TitelThe Effect of IQ Level on the Instructional Effectiveness of Black-and-White and Color Illustrations
Quelle(1976)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAudiovisual Aids; College Students; Color; Higher Education; Intelligence Quotient; Teacher Effectiveness; Visual Perception
AbstractBlack-and-white or color versions of four types of illustrations (simple line, detailed line, photograph of model, photograph of specimen) of the heart were used to complement oral instruction in a study to determine which type of visualization would be most effective in facilitating the achievement of students of different IQ levels. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: