Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBenton, S. William; Benton, Imogene F.
InstitutionKwethluk Day School, AK.
TitelTeaching Oral English to Non-English Speakers: A Report of the Training Sessions Held for the Staff of the Kwethluk Day School.
Quelle(1966), (44 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAudiolingual Methods; Bibliographies; Dialogs (Literary); English (Second Language); Inservice Teacher Education; Language Instruction; Language Patterns; Pattern Drills (Language); Poetry; Pronouns; Pronunciation Instruction; Second Language Learning; Sentence Structure; Short Stories; Teacher Workshops; Teaching Guides; Teaching Methods
AbstractThis booklet is a summary of the material covered during a workshop held for the staff of the Kwethluk Day School in Kwethluk, Alaska in 1966. It consisted of six hourly training sessions focusing on the practical aspects of teaching English as a second language. Included are Robert Lado's "Principles of Language Teaching," followed by teaching techniques suggested for pattern practice, dialogues, story-telling with structural emphasis, minimal pairs, and structure drills. Also included is a list of the references made available to workshop participants. (HW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: