Feld Schlagwörter - Suchen Sie Ihr Suchwort? (fallweise eingeblendet)
Hinter dem Link verbirgt sich jeweils eine Menge an Stichworten, die aus den oberhalb angezeigten englischsprachigen Schlagworten abgeleitet wurden. Falls der Abgleich Ihrer Suchworte mit dem Nachweis keine Gemeinsamkeiten zeigte, können Sie hier nachschauen (+ klicken) und fündig werden.
Es handelt sich zum Einen um Übersetzungen ins Deutsche, die dem FIS Bildung-Schlagwortbestand entnommen wurden. Zum Anderen wurden zusammengesetzte englische Schlagworte in Terme zerlegt, die in der Regel nur einen inhaltlichen Aspekt repräsentieren. Ergänzend wurden Synonyme und vereinzelt zusätzliche Pluralformen hinzugefügt. Diese Anreicherung geht auf die Nutzung intellektueller Vorarbeiten zurück.
Working as an adjunct with disability / L. Denise Portis -- What they won't tell you : do's and don'ts to adjuncting while in the academe / Leslie Ekpe, Ashlee Daniels, and Sylviane Greensword -- Prioritizing adjuncts : revisiting the impact of part-time educators, leaders, and entrepreneurs / Sierra McKissick -- Be bold, be you : my Blackademic journey / Danny Malone -- Improving the instructional skills of adjunct faculty through professional development / Ramycia McGhee -- To be an African centered educator in 21st century social work education / Senemeht Olatunji -- Ten commandments for adjuncts / Erica Heflin-Queen -- What adjunct faculty need to be successful in the online classroom? / Lealan M. Zaccone and Sandra C. Hannigan -- The invisible educator : are adjunct teachers undervalued? / Raleta S. Dawkins, Sabrina Hinton, and Saleena Frazier -- Through the lens of a "have-not" : an adjunct faculty's view / Karen Marie Wagner-Clarke -- The unsung hero / Loubert Senatus -- Life on the bubble / Shelagh Smith. "Don't Forget About the Adjuncts! is a work that creates space for adjuncts to share their experiences navigating workspaces within higher education and their experiences as part-time faculty. The primary goal of this book is to allow adjuncts to share their experiences navigating workspaces as frequently undervalues faculty in higher education. While frequently, adjunct faculty can feel unheard within higher education institutions, this book offers a platform for adjunct voices to be heard loud and clear. Contributing authors share the advantages and challenges they experience as adjuncts and the impact these experiences have on their well-being and career trajectory. Moreover, the authors provide insight and advice on how current and potential adjuncts can succeed and thrive, even with all the barriers or obstacles they face. The adjunct voices in this text have a wealth of knowledge and disciplines represented, expertise, and years of experience in higher education. Additionally, authors also come from all over the United States. With this range of expertise and knowledge, authors also provide advice, strategies, and ways of being for institutions to support their adjunct faculty and for adjuncts to support themselves. While many challenges are thrown at adjunct faculty, we are not suggesting that all adjunct faculty face the same issues. Moreover, this book serves as a space for contributing authors not to speak for all adjunct faculty but themselves. As editor and previous adjunct faculty myself, I encouraged and pushed all contributing authors to stand in their truth and take pride in this role. This book is the outcome of adjunct faculty loving and supporting their profession. Higher education institutions, colleagues, and other stakeholders can learn a great deal from the narratives and experiences shared to look at the intentional recruitment, retention, and psychological well-being of adjunct faculty. Thus, Don't Forget About the Adjuncts! is positioned to be a must-read for all higher education professionals, institutions, and stakeholders looking for strategies to do right by and for adjunct faculty"--Provided by publisher.
Falls Ihr Rechner sich im Netzwerk einer bei uns registrierten Einrichtung befindet, wird Ihnen automatisch ein
Link angeboten, über den Sie die Literatur in den Beständen Ihrer Einrichtung suchen bzw. finden können.
Dazu vergleichen wir die IP-Adresse Ihres Rechners mit den Einträgen unserer Registrierung. Eine Speicherung
Ihrer IP-Adresse findet nicht statt. Von außerhalb der registrierten Institutionennetzwerke können Sie sich mit
Hilfe der Liste "Institution wählen" manuell zuordnen um o.g. Link zu erzeugen.
Falls Ihr Rechner sich im Netzwerk einer bei uns registrierten Einrichtung befindet und der Zeitschriftentitel des
gewählten Artikel-Nachweises durch die EZB erfasst ist, bekommen Sie einen Link angeboten, der Sie zum
entsprechenden Eintrag leitet. Dort bekommen Sie weitere Hinweise zur Verfügbarkeit.
Standortunabhängige Dienste
Die Anzeige der Links ist abhängig vom Dokumenttyp: Zeitschriftenartikel sind, sofern verfügbar, mit einem Link auf den passenden Eintrag des Zeitschriftentitels in
der Zeitschriftendatenbank (ZDB) der Staatsbibliothek Berlin versehen. Dort kann man sich über die
Einrichtungen informieren, die die jeweilige Zeitschrift lizensiert haben. Der Link auf das Bestellformular von
Subito überträgt die Daten direkt in das Bestellformular. Die Bestellung einer Artikelkopie setzt ein Konto dort
voraus. Die Bestellung ist kostenpflichtig. Publikationen in Buchform erzeugen einen Link auf die ISBN-Suchseite der Wikipedia. Von dort aus haben
Sie die Möglichkeit die Verfügbarkeit in einer Vielzahl von Katalogen zu prüfen.