Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLevi, Sandra Delaney
TitelThe Brookline Public Schools and the ACLS Connection: A Fifth Grade Team.
QuelleIn: Teaching the Humanities, 1 (1995) 1, S.63-69Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAncient History; Cooperative Planning; Curriculum Development; Elementary School Teachers; Fellowships; Grade 5; Intermediate Grades; Middle Eastern Studies; Public Schools; Social Studies; Teamwork; Units of Study
AbstractDescribes the experiences of one public elementary school's American Council on Learned Societies team of six fifth-grade teachers and a librarian. Composed of diverse, seasoned teachers, the team supported an already established system in developing curriculum for teaching about ancient Middle Eastern civilization. The paper describes the teaming and curriculum development processes. (SM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: