Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBensoussan, Marsha; Zeidner, Moshe
TitelAnxiety and Achievement in a Multicultural Situation: The Oral Testing of Advanced Reading Comprehension.
QuelleIn: Assessment and Evaluation in Higher Education, 14 (1989) 1, S.40-54Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Advanced Courses; Anxiety; Cultural Context; Cultural Pluralism; English (Second Language); Foreign Countries; Higher Education; Reading Comprehension; Reading Tests; Verbal Tests
AbstractTwo studies at Haifa University examined the effects on oral reading comprehension scores of these factors: (1) anxiety under varying test situations, (2) student gender, (3) students' native language, (4) individual vs. group testing, and (5) the relative difficulty of the English language texts. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: