Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBurns, Robert B.
TitelSteering Groups, Leveling Effects, and Instructional Pace.
QuelleIn: American Journal of Education, 96 (1987) 1, S.24-55Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Assignments; Mathematics Instruction; Outcomes of Education; Pacing; Teacher Student Relationship; Teaching Machines; Teaching Methods
AbstractA yearlong study of two mathematics teachers demonstrates that considerably more assignments were completed under a student-paced approach than under a teacher-paced approach. Pupils in the student-paced classes had higher levels of achievement; high-ability students demonstrated no gain under teacher-paced conditions. (Author/BJV)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: