Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWillerman, Marvin; McGuire, Jane
TitelSubstitute Effectiveness in a School for Behavior Disordered Students.
QuelleIn: Planning and Changing, 17 (1986) 4, S.233-38Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Behavior Disorders; Behavior Problems; Classroom Techniques; Elementary Secondary Education; Inservice Education; Research Problems; Substitute Teachers; Teacher Attendance; Teacher Effectiveness
AbstractResearch supports the notion that substitute teachers generally are ineffective. This study examines whether trained substitutes can be as effective as assigned teachers in teaching students with behavior disorders. Findings showed that substitutes with intensive inservice training in behavior management were equally effective for one-day assignments. Includes 16 references. (MLH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: