Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enGoc-Karp, Grace; Zakrajsek, Dorothy B.
TitelPlanning for Learning--Theory Into Practice?
QuelleIn: Journal of Teaching in Physical Education, 6 (1987) 4, S.377-92Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCurriculum Development; Higher Education; Junior High Schools; Physical Education Teachers; Preservice Teacher Education; Theory Practice Relationship
AbstractComparison of planning models taught in preservice physical education (theoretical) with those practiced in junior high school physical education (reality) indicated that the theoretical model focused on planning for student learning while the reality model focused on planning for teaching. Teachers' philosophies and student reactions were major influences on how and why teachers planned. (Author/CB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: