Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLovitt, Thomas C.; Fantasia, Kathryn
TitelAn Analysis of a Two-Year Precision Teaching Project with Mildly Handicapped Children.
QuelleIn: B. C. Journal of Special Education, 9 (1985) 4, S.329-40Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterElementary Education; Learning Disabilities; Mild Disabilities; Mild Mental Retardation; Precision Teaching; Program Effectiveness
AbstractPupil achievement data (N=252 mildly disabled elementary students) are analyzed by type of class, classification of student, subject, grade level, number of years teachers were in the project, and amount of charting done by teachers. In addition, data are presented on teacher judgment with pupil achievement, and supervisor judgment and teacher achievement. (Author/CL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: