Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWalker, JoAnn J.
TitelThe Counselor's Role in Educating the Gifted and Talented.
QuelleIn: School Counselor, 29 (1982) 5, S.362-70Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterChild Advocacy; Consultants; Counseling Services; Counselor Role; Delivery Systems; Educational Needs; Elementary Secondary Education; Gifted; Guidance; Individual Needs; School Counselors; Special Education; State of the Art Reviews; Talent
AbstractSuggests that school counselors are needed to implement appropriate education for talented and gifted students. Emphasizes that counselors can develop a unique guidance program using a system of services including counseling, consulting, identification of students with special needs, psychological education, working with parents, research, and evaluation. (JAC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: