Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inPudlas, Ken
TitelSurvey of Assessment and Record-Keeping Procedures Used by Teachers of Hearing Impaired in British Columbia.
QuelleIn: B. C. Journal of Special Education, 4 (1980) 4, S.411-18Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAudiology; Elementary Secondary Education; Evaluation Methods; Exceptional Child Research; Hearing Impairments; Mainstreaming; Recordkeeping; Student Evaluation
AbstractResults included that the majority of the students spent at least some of their day in mainstreamed settings, with 47 percent totally mainstreamed; 51 percent of the teachers indicated no standard format for recording information regarding the students; and 62 percent said that audiological services were provided through a speech and hearing clinic. (CL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: