Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enForester, Donald Lee; Michael, William B.
TitelA Comparison of the Validities of a Traditional Item-Allocation Method and of an Item-Sampling Procedure in the Construction of In-Class Examinations in Intermediate Algebra
Quelle(1976)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEvaluation Methods; Item Sampling; Measurement Techniques; Test Validity
AbstractTests constructed through item-sampling (where several tests are constructed and randomly assigned to testees) were compared to a traditional constant-item procedure for evaluating class progress in a community college intermediate algebra class. The item-sampling format appeared to be slightly less valid than the traditional format. (JKS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: