Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLynott, Francis J., III; Westerlin, Sara A.; Bittner, Gina L.; Mollenkopf, Dawn L.
TitelFostering Motor Development through the Application of Nonlinear Pedagogical Design Principles in Primary Elementary Learners
QuelleIn: Educational Research: Theory and Practice, 33 (2022) 3, S.47-57 (11 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Westerlin, Sara A.)
ORCID (Mollenkopf, Dawn L.)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN2637-8965
SchlagwörterMotor Development; Instructional Design; Elementary School Students; Educational Principles; Educational Practices; Psychomotor Skills; Teaching Methods; Attention Control; Object Manipulation; Early Childhood Education; Child Development
AbstractApplying the fundamentals of motor skill development for children in the classroom setting can prove beneficial for both student and teacher. Herein, the authors will focus on what motor development is, how this manifests itself in young learners, the concept of the nonlinear pedagogy design principles, and the importance of the movement as it applies to educational principles and practice. (ERIC).
AnmerkungenNorthern Rocky Mountain Educational Research Association. Web site: http://www.nrmera.org/educational-research-theory-practice/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Educational Research: Theory and Practice" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: