Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHewitt, Kimberly Kappler; Carlone, Heidi; Faircloth, Beverly S.; Gonzalez, Laura M.; He, Ye; Vetter, Amy
TitelWhat We Choose to Remember: Imagined Shared Narratives of Education during COVID-19
QuelleIn: Journal of Interdisciplinary Studies in Education, 9 (2020) 2, S.5-9 (5 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN2166-2681
SchlagwörterCOVID-19; Pandemics; Equal Education; Social Justice; Social Bias; Racial Bias; Empathy; Ethics; Educational Practices; Democratic Values; Teacher Role
AbstractThe impacts of the COVID-19 pandemic on educational policies and practices are unprecedented. Our pre-COVID-19 lives in education were defined by boundaries that shaped taken-for-granted meanings about what counts as education, whose responsibility it was to educate, and what it meant to lead, teach, and learn. In this essay, we imagined education in 2030, through the lens of our COVID-19 experience and asked: What will we choose to remember and what generative impact do we want to take pride in claiming? (As Provided).
AnmerkungenSTAR Scholars Network & OJED. 6 Delgreen Court, Nottinghamm, MD 21236. Web site: https://www.ojed.org/index.php/jise
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Interdisciplinary Studies in Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: