Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enZhang, Qiyang; Neitzel, Amanda
InstitutionJohns Hopkins University, Center for Research and Reform in Education (CRRE)
TitelReading Roots 5th Edition: Reading "Between the Lions": Project Summary and Evaluation
Quelle(2021), (15 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Zhang, Qiyang)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterReading Programs; Program Evaluation; Program Effectiveness; Outcomes of Education; Correlation; Reading Achievement; Reading Fluency; Pretests Posttests; Pilot Projects; COVID-19; Pandemics; Achievement Gains; Elementary School Students; Student Characteristics; Institutional Characteristics; Reading Tests; Futures (of Society); Comparative Analysis; Hispanic American Students; African American Students; White Students; Benchmarking; Emergent Literacy; Ohio; Louisiana; Arizona; Virginia; Dynamic Indicators of Basic Early Literacy Skills (DIBELS)
AbstractThis report conducted an evaluation of the initial implementation of Reading Roots 5 and determined the program's impacts on students' reading outcomes. The study employed a one-group, pre-post correlational study design. Overall, participating students' reading achievement and fluency increased over the period when RR5 was implemented. This pilot study demonstrates the promise of RR5 for raising students' reading outcomes. This discovery has important implications in the post-COVID time. (As Provided).
AnmerkungenCenter for Research and Reform in Education. Available from: School of Education Johns Hopkins University. 200 West Towsontown Boulevard, Baltimore, MD 21204. Tel: 410-616-2407; Fax: 410-324-4444; e-mail: thebee@bestevidence.org; Web site: https://education.jhu.edu/crre/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: