Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKelly, Emily; Archer, Casey
InstitutionNational Center for Education Statistics (ED)
TitelTrends in Ratio of Pell Grant to Total Price of Attendance and Federal Loan Receipt. Data Point. NCES 2019-489rev
Quelle(2019), (2 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Educational Trends; Federal Aid; Grants; Educational Finance; Paying for College; Attendance; Student Financial Aid; Student Loan Programs; College Students
AbstractThis Data Point is based on data from four iterations of the National Postsecondary Student Aid Study (NPSAS), a large, nationally representative sample survey of students that focuses on how they finance their postsecondary education. This Data Point includes data on the percentage of total price of attendance covered by Pell Grants and the percentage of Pell Grant recipients who received federal student loans for academic years 2003-04, 2007-08, 2011-12, and 2015-16. [This is a revision of an earlier report. For that report, see ED596179.] (As Provided).
AnmerkungenNational Center for Education Statistics. Available from: ED Pubs. P.O. Box 1398, Jessup, MD 20794-1398. Tel: 877-433-7827; Web site: http://nces.ed.gov/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: