Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionNWEA
TitelNWEA Guidance on the Interpretation and Use of New Engagement Metrics in MAP Growth Reports
Quelle(2017), (6 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAchievement Tests; Achievement Gains; Test Interpretation; Reaction Time; Guessing (Tests); Response Style (Tests); Scores; Validity
AbstractThis document describes the following two new student engagement metrics now included on NWEA™ MAP® Growth™ reports, and provides guidance on how to interpret and use these metrics: (1) Percent of Disengaged Responses; and (2) Estimated Impact of Disengagement on RIT. These metrics will inform educators about what percentage of items from a student's test event were rapidly guessed, and what the estimated impact of that rapid guessing was on a student's final RIT score. When combined with the notification system that alerts proctors when students are disengaged, these features should provide educators with actionable information about a student's overall engagement during a test. This information is useful when interpreting student test scores, and provides additional insight around which students might be considered for retesting to maintain the validity and integrity of test results. This brief report discusses the "percent of disengaged responses" metric and the estimated impact of disengagement on the validity of a student's final RIT score. It closes with recommendations on how to handle various percentages of disengaged responses. (ERIC).
AnmerkungenNWEA. 121 NW Everett Street, Portland, OR 97209. Tel: 503-624-1951; Fax: 503-639-7873; Web site: http://nwea.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: