Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionUnited States Mint (Dept. of Treasury), Washington, DC.
TitelWhat's It Worth? Unit Plans.
Quelle(2002), (15 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Academic Standards; Educational Games; Grade 1; Grade 2; Mathematics; Mathematics Instruction; National Standards; Primary Education; Sciences
AbstractThis hands-on coin unit is for students in grades 1-2. Students play games and work with coin manipulatives to practice coin and value recognition, finding coin combinations, and adding coins. The unit provides keywords; recommends subject areas and approximate length of time; poses an essential question or problem; provides a unit introduction; outlines four individual lessons ((1) Beat the Bank; (2) Money in the Bank; (3) Going to the Grocery Store; (4) I'm in the Money!); and suggests a culminating activity. Each of the four lessons provides keywords and time duration; offers a brief description; addresses national standards; notes objectives; lists materials needed; outlines a detailed step-by-step procedure for classroom implementation; addresses assessment; and suggests differentiated learning options. (BT)
AnmerkungenThe U.S. Mint, 801 9th Street NW, Washington, DC 20220. For full text: http://www.usmint.gov/kids/.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: