Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBisgaard, Soren; Brillhart, Lia V.; Burgess, Ann B.; Cramer, Jane Harris; Denton, Denice D.; Downer, Janice D.; Dunwoody, Sharon L.; Ellis, Arthur B.; Hewson, Peter W.; Secada, Walter G.; Tobias, Sheila
InstitutionNational Inst. for Science Education, Madison, WI.
TitelCollege Level One: Articulation, Equity, and Literacy Issues. Workshop Report.
Quelle(1997), (27 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEducational Change; Equal Education; Higher Education; Mathematics Education; Professional Development; Research Design; Research Methodology; Science Education; Scientific Literacy
AbstractThis document reports on a workshop entitled "Articulation, Equity, and Literacy Issues" hosted by the College Level One (CL-1) project of the National Institute for Science Education (NISE). CL-1 identifies important issues in undergraduate education and determines the best strategies for addressing them. Workshop discussions examine curriculum content and delivery practices within disciplines and explore the cross-cutting themes of articulation, equity, and literacy. The CL-1 team answers the following questions: (1) What are the most strategically valuable research questions?; (2) What are the most appropriate research methodologies?; (3) What is the original mix of research expertise?; and (4) What other considerations might there be? (Author/KHR)
AnmerkungenNational Institute for Science Education, University of Wisconsin-Madison, 1025 W. Johnson Street, Madison, WI 53706. Tel: 608-263-9250; Fax: 608-262-7428; e-mail: niseinfo@education.wisc.edu; Web site: http:// www.wcer.wisc.edu/nise/publications.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: