Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionConnecticut State Dept. of Education, Hartford.
TitelAnnual Report on the Condition of Connecticut's Public Schools.
Quelle(2001), (68 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAnnual Reports; Educational Facilities; School Construction; State Surveys; Tables (Data); Connecticut
AbstractThis is the third annual report on the condition of Connecticut's public school facilities required pursuant to Section 10-220 of the Connecticut General Statutes. The data in this report reflect the responses of school district officials to various survey questions. Summary data are discussed in fairly broad categories--education reference groups (ERGs) and school types (elementary, middle, and high). Following a discussion of current construction activity and cost estimates, over 40 data elements gathered for each school are subdivided into the following groups: general building conditions, appearance and upkeep, building service systems, dedicated specialty areas, size and capacity, and local facility planning and maintenance. The report also offers a comparison to data from previous years. (EV)
AnmerkungenFor full text: http://www.state.ct.us/sde/dgm/sfu/reports.htm.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: