Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionUniversity of Southern Maine, Gorham.
TitelWorkplace Education Curriculum Frameworks for Communication, English for Speakers of Other Languages, and Literacy.
Quelle(1996), (21 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Adult Basic Education; Adult Literacy; Communication Skills; Competence; Curriculum Design; English (Second Language); Literacy Education; Second Language Instruction; Workplace Literacy
AbstractThis document contains three workplace education curriculum frameworks that provide the underlying rationale and competencies for workplace education classes in communication, English as a second language (ESL), and literacy. The frameworks contain basic information about the content of the course, the competencies the students need to master, summaries of information needed, lists of promising instructional practices, and resources needed. The ESL curriculum for Barber Foods (levels 1-2), which includes tasks related to linguistic skills, learning and problem-solving skills, and conceptual and content basics, is included. (KC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: