Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMcElveen, Peggy C.
InstitutionClemson Univ., SC. Vocational Education Media Center.
TitelPosting to Cash Record Book from Cash Proof Forms. Student Manual and Instructor's Manual.
Quelle(1977), (14 Seiten)Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Accounting; Answer Keys; Behavioral Objectives; Bookkeeping; Business Education; Business Skills; Competency Based Education; Credit (Finance); Financial Services; Instructional Materials; Office Occupations Education; Recordkeeping; Records (Forms); Task Performance; Teaching Guides; Worksheets
AbstractSupporting performance objective 40 of the V-TECS (Vocational-Technical Education Consortium of States) Secretarial Catalog, both a set of student materials and an instructor's manual on posting to the cash record book from cash proof forms are included in this packet, which is one of a series. The student materials include five cash sales reports and a cash receipts journal with instructions to post the appropriate information in the journal. The instructor's manual includes related notes to the teacher and an answer key for evaluating the completed task. (BM)
AnmerkungenClemson University, Vocational Education Media Center, 10 Tillman Clemson, South Carolina 29631 ($160.00 for complete set, including nineteen film-strips and eight overhead transparencies)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: