Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBossone, Richard M.; Weiner, Max
InstitutionCity Univ. of New York, NY. Graduate School and Univ. Center.
TitelCity University English Teachers: A Self-Report Regarding Remedial Teaching.
Quelle(1975), (27 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterColleges; English Instruction; Graduate Study; Higher Education; Language Arts; Listening; Reading; Remedial Instruction; Remedial Programs; Speech Skills; Teacher Education; Writing Skills
AbstractWith the recognition that a gap exists between the traditional doctoral programs in English which focus on literature and linguistics and the need for skills and methodology training (to teach poorly prepared undergraduate students), a study was conducted at the City University of New York (CUNY). This report contains the results of the study, data for which were obtained from questionnaires returned by 171 CUNY English teachers. An introduction lists the six objectives of the study and explains the study procedure; part two discusses the background and training of CUNY English teachers; part three contains teachers' opinions regarding students' problems in English (specifically reading, writing, speaking, and listening); part four provides information on the teaching methods and materials employed; part five consists of opinions regarding the improvement of training for CUNY English teachers; and part six includes a summary and recommendations. Six tables of findings illustrate the text. (JM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: