Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionNew York Inst. of Tech., Old Westbury.
TitelArticulated Multimedia Physics, Lesson 7, Combining Forces.
Quelle(1965), (175 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCollege Science; Computer Assisted Instruction; Force; Instructional Materials; Mathematical Applications; Multimedia Instruction; Physics; Science Education; Study Guides; Supplementary Reading Materials; Textbooks
AbstractAs the seventh lesson of the Articulated Multimedia Physics Course, instructional materials are presented in this study guide with relation to the force combination. The topics are concerned with the definition and units of forces, sliding forces on inclined planes, and the equilibrant of two or more forces. The content is arranged in scrambled form, and the use of matrix transparencies is required for students to control their learning activities. Students are asked to use magnetic tape playback, instructional tapes, and single concept films at the appropriate place in conjunction with the worksheet. Included are a homework problem set, a study guide slipsheet, and illustrations for explanation purposes. Related documents are SE 015 963 through SE 015 977. (CC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: