Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inKITZHABER, ALBERT R.
InstitutionOregon Univ., Eugene.
TitelINTRODUCTION, THE REASON ADVERB, COMPLEMENT VERBS, REVIEW OF EMBEDDING AND CONJUNCTIVE TRANSFORMATIONS, THAT-NOUN CLAUSES, AND THE IMPERATIVE. LANGUAGE CURRICULUM IV, STUDENT VERSION.
Quelle, (68 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCurriculum Guides; Curriculum Research; English Curriculum; English Instruction; Grade 10; Grammar; Instructional Materials; Language Guides; Language Patterns; Linguistics; Secondary Education; Study Guides; Oregon
AbstractREWRITE OR PHRASE STRUCTURE RULES AND TRANSFORMATION RULES OF GRAMMAR WERE FEATURED IN THIS STUDENT VERSION GRAMMAR GUIDE. THE PHRASE STRUCTURE RULES DEFINED WAYS TO REWRITE OR SUBSTITUTE ONE SYMBOL FOR ANOTHER UNTIL AN UNDERLYING, OR KERNEL, SENTENCE IS FORMED. THE TRANSFORMATION RULES DESCRIBED THE WAYS THAT THESE KERNEL SENTENCES COULD BE CHANGED. IN THIS GUIDE, THESE APPROACHES WERE APPLIED TO THE "REASON" ADVERB, COMPLEMENT VERBS, "EMBEDDING" AND CONJUNCTIVE TRANSFORMATIONS, "THAT-NOUN" CLAUSES, AND THE IMPERATIVE. THE CORRESPONDING TEACHER GUIDE IS ED 010 831. RELATED REPORTS ARE ED 010 129 THROUGH ED 010 160 AND ED 010 803 THROUGH ED 010 832. (PM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: