Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/UrheberSummers, Moira; Dässel, Carolin; Lauer, Marcus
TitelCreating a classroom culture which promotes positive attitudes and motivated learners.
QuelleAus: 978-3-487-15633-0; urn:nbn:de:bsz:14-qucosa2-337705; qucosa:33770; urn:nbn:de:bsz:14-qucosa2-346261; 1687620296; Comparing international music lessons on video: . Hildesheim: Georg Olms Verlag, S. 239-253. ISBN: 978-3-487-15633-0. Georg Olms Verlag (2018)
PDF als Volltext kostenfreie Datei
Spracheenglisch
Dokumenttyponline; Sammelwerksbeitrag
SchlagwörterMusikunterricht; Unterrichtsforschung; Comparative Music Education; Comparative International Music Education; Music Education Scotland; Philosophy of Music Education; Music Education
AbstractChapter and Analytical Short Films show the Scottish "aspects of quality" of music education. Four key capacities of comprehensive education: successful learners, confident individuals, responsible citizens, and effective contributors to society, and three key competences for comprehensive musicianship: listening, performing and composing.
Erfasst vonBASE - Bielefeld Academic Search Engine
Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: