Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenGagliardi, Jonathan S. (Hrsg.); Parnell, Amelia R. (Hrsg.); Carpenter-Hubin, Julia (Hrsg.)
TitelThe analytics revolution in higher education.
Big data, organizational learning, and student success. First edition.
QuelleSterling, Va.: Stylus Publishing, LLC. (2018), xv, 220 S.Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN1620365766; 1620365774; 978-1-62036-576-2; 978-1-62036-577-9; 978-1-62036-578-6; 978-1-62036-579-3
SchlagwörterForschung; Bildungsstatistik; College; Datenanalyse; Digitalisierung; Hochschulbildung; Universität; Hochschulorganisation; Hochschulreform; Aufsatzsammlung; Statistische Analyse; Datenverarbeitung; USA
AbstractContents: The analytics revolution in higher education / Jonathan S. Gagliardi -- Higher education decision support : building capacity, adding value / Daniel Cohen-Vogel -- Cultural and organizational structures and functions of institutional research / Julia Carpenter-Hubin and Jason Sullivan -- Data analytics for student success : elaborate profusion of institutional research into student affairs / Amelia Parnell -- The IT-IR nexus : three essentials for driving institutional change through data and analytics / Timothy Chester -- Pursuit of analytics and the challenge of organizational change management for institutional research / Angela Y. Baldasare -- Enrollment to career : dynamics of education and the workforce / Stephanie Bond-Huie -- State system research : increasing products, data, roles, and stakeholders / Angela Bell -- Moving from data to action : changing institutional culture and behavior / Desdemona Cardoza and Jeff Gold -- New and emerging frameworks for decision analytics : a data governance perspective / Ronald L. Huesman and Steve A. Gillard -- Examining how the analytics revolution matters to higher education policy makers : data analytics, systemness, and enabling student success / Jason E. Lane -- Evolving from reflective to predictive : Montgomery Community College and analytics / Celeste Schwartz, Kent Phillipe, David Kowalski, and Angela Polec -- Unpacking the messiness of harnessing the analytics revolution / Jonathan S. Gagliardi.
Erfasst vonUniversitätsbibliothek der Humboldt-Universität zu Berlin
Update2022/1
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: