Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Aamotsbakken, Bente; Knudsen, Susanne V. |
---|---|
Titel | Walking and wandering a theoretical scenery. The usefulness of reader-response theories in today's work with educational texts. |
Quelle | Aus: Horsley, Mike (Hrsg.); McCall, Jim (Hrsg.): Peace, democratization and reconciliation in textbooks and educational media. Ninth International Conference on Textbooks and Educational Media. Tonsberg: Iartem u.a. (2007) S. 67-80
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext (2) |
Beigaben | Literaturangaben S. 78-80 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; Sammelwerksbeitrag |
ISBN | 978-0-9580587-6-6 |
Schlagwörter | Leserforschung; Schulbuch; Schulbuchforschung; Unterrichtsmedien; Frieden; Krieg; Versöhnung; Demokratisierung; Leser |
Erfasst von | Leibniz-Institut für Bildungsmedien | Georg-Eckert-Institut (GEI), Braunschweig |
Update | 2011/1 |